9 apr. 2016

Twin Covers(13)

Despre sex, dragoste și alte vicii de Ioana-Cristina Teodorescu și Femeia sfâșiată de Simone de Beauvoir

Bună, dragilor!

Astăzi în rubrica Twin Covers avem două cărți: Despre sex, dragoste și alte vicii de Ioana-Cristina Teodorescu și Femeia sfâșiată de Simone de Beauvoir. Întotdeauna mă simt mândră când găsesc două coperte identice în limba română(mai am un set care așteaptă să fie publicat) și sincer mi se pare uimitor cum aceste coperte au reușit să se repete când arată amândouă așa de... memorabil! :D 

Cam greu de făcut o comparație între cele două. Cea de Simone de Beauvoir mi se pare ceva mai prietenoasă deoarece fontul e mare și lasă o notă de mister, nedezvăluind chipul fetei. Dar mă bucur că am descoperit și imaginea întreagă prin intermediul celeilalte cărți. :D

Ce părere aveți de această asemănare? Care copertă e mai reușită?

4 comentarii:

  1. Și mie îmi place mai mult coperta pentru "Femeia sfâșâiată". :D Pe aceea o descoperisem de prima dată. Acum vreo lună am dat și peste cea de a doua copertă pe site-ul celor de la Herg Benet, și am sesizat imediat asemănarea. :D Nu am apucat să mai postez pe blog despre cele două, dar o voi face cu altă ocazie. Am altele la rând, care așteaptă să fie "descoperite". :))

    Fața fetei de pe prima copertă îmi pare chiar nițel creepy. :-?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt tare curioasă ce vei posta, Simona! Ador acest tip de postări!
      Și eu am văzut întâi coperta de la Femeia sfâșiată și nu mă așteptam ca partea lipsă să fie capul unei fetițe. Dar și așa coperta are un mesaj puternic de transmis. :D

      Ștergere