6 mar. 2016

Twin Covers(12)


Iată că am mai găsit un set de coperte ce merită din plin statutul de „coperte gemene”. :D 

Prima este o carte românească, Anamneza de Ana Săndulescu, despre care am mai scris pe blog. Cea de-a doua este volumul al treilea al unei serii YA din Australia, Dark Secrets de A.M.Hudson.

Deși asemănătoare ca gamă de culori, cele două coperte îmi transmit sentimente opuse.

Prima imagine este calmă, statică și mă transpune instant într-o stare de meditare. Cred că se potrivește perfect cu romanul, a cărei protagonistă se trezește dintr-o comă profundă și rememorează evenimente trecute, punând accent pe emoțiile și starea sa sufletească.

Cea de-a doua imagine, în schimb, îmi transmite o stare de panică, neliniște. Asta îmi sugerează că și seria care include cartea e destul de dinamică.

Voi pe care dintre cele două o preferați?

PS: Am adăugat o copertă nouă aici.

UPDATE 15.08.2016: Am adăugat coperta cărții Death Wish de Megan Tayte.

2 comentarii:

  1. Chiar ai voie sa copiezi o coperta nu in totalitate, dar totuși? Jumătate din ea. Mi se pare puțin lipsit de imaginație si interes.
    Pe prima o prefer si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună. Nu cred că sunt copiate. Problema e că designerii folosesc imagini de pe internet, pe care oricine le poate cumpăra pentru o sumă modică. E mai ieftin așa decât să folosești imagini originale. Oricum rolul acestei rubrici nu e de a critica, ci doar de a admira coperte frumoase și a ne da cu părerea. :D

      Ștergere