20 sept. 2013

Câștigătoarele concursului aniversar


Bună, dragilor! Cum a fost prima săptămână de școală? Așa-i că sunteți fericiți că e weekend? Și cred că sunteți la fel de nerăbdători ca și mine să aflați câștigătorii. :)

Prima câștigătoare la concursul Villette a fost Cătălina Cezarina P. Pentru că ea a specificat în comentariu că se înscrie doar pentru semnele de carte, am mai extras o câștigătoare, care e Bianca I. Deci swag-urile merg la Cătălina, iar cartea la Bianca. E în regulă?

Câștigătoarea celui de-al doilea pachet de swag-uri este Cristina C.


Am deja adresele voastre de email din Raffle, vă voi contacta eu în 10-15 minute de la această postare. Aveți o săptămână pentru a răspunde.

Le mulțumesc tuturor celor care s-au înscris și vă promit că mai încolo vom avea concursuri mai generoase, pe măsură ce vom avea mai mulți sponsori. Până atunci, vă invit la concursul de pe blogul freelove, unde puteți câștiga cartea Prefectul de Alastair Reynolds.

Un sfârșit de săptămână însorit!

9 comentarii:

  1. Prima saptamana de scoala? Teste initiale , dar foarte placuta . Obositoare cu multe teme, dar frumoasa

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Școala e frumoasă dacă te străduiești să vezi doar părțile bune. ^^
      Munca noastră e nesemnificativă comparativ cu cea a adulților, dar înțelegem asta prea târziu.

      Ștergere
  2. Iupi! :D Da, da, sunt foarte fericită că e weekend :D.
    Mulţumesc mult! :o3
    Felicitări celor două fete! ^^

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci, raspund acum, chiar ma bucur ca villete se duce catre o alta castigatoare care sper sa fie incantata de premiu. Mie mi-a placut villete, ma asteptam la un alt final dar in rest ca nota i-as da 9 din 10.

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitări câştigătoarelor!! :D Eu mă bucur că încă nu am început facultatea. Mai avem niţel răgaz ^-^.

    RăspundețiȘtergere