22 iun. 2013

Top 3 (leapșa) + Planuri de lectură pentru vacanță

Image Source: Tumblr
Oficial e vacanță. Pentru unii. Și pentru mine va fi în curând, trebuie doar să trag tare în aceste două săptămâni. Chiar dacă pentru absolvenții de a 12-a școala s-a încheiat acum trei săptămâni, ieri am avut oficial ceremonia de închidere. Nu mi s-a părut nimic special la momentul respectiv, și totuși după ce am ajuns acasă m-a apucat nostalgia și am stat degeaba jumătate de zi. Aștept însă vacanța cu toată magia ei și sentimentul de bine pe care îl emană. Și cum nu mai e chiar așa de mult până atunci, mi-am pregătit deja și lista de lectură pentru vară. Voi reveni în curând și cu o recenzie, pentru că nu am mai postat de foarte mult timp. ~_~

Zilele trecute am primit o leapșă foarte drăguță de la Bia, intitulată Top 3. Mulțumesc pentru nominalizare! :*

I. Top trei cele mai bune cărţi parcurse până în luna iulie:
1. Please Look After Mom de Kyung-sook Shin
2. The Almond Tree de Michelle Cohen Corasanti
3. 20 de ani în Siberia de Anița Nandriș-Cudla 

II. Top trei dezamăgiri:

III. Top trei cărţi de la care aveai mai multe aşteptări: 
1. Liceenii în alertă de George Șovu
2. N-am mai visat de mult că zbor de Taichi Yamada
3. Romanul adolescentului miop de Mircea Eliade

IV. Top trei cărţi care ţi-au întrecut aşteptările:
1. Nuntă în cer de Mircea Eliade
2. Dama cu camelii de A. Dumas
3. Chira Chiralina de Panait Istrati

V. Top trei personaje masculine care te-au dat peste cap:
1. Rhett Butler din Pe aripile vântului
2. Mr. Darcy din Mândrie și prejudecată
3. Mr. Rochester din Jane Eyre

VI. Top trei cărţi de citit într-o zi de vară:
1. La Medeleni de Ionel Teodoreanu
2. Lorelei de Ionel Teodoreanu 
3. Adela de Garabet Ibrăileanu
+Cireșarii de Constantin Chiriță (încă nu am citit, dar am toate volumele și sper să citesc măcar 1-2 vara asta)

VII. Top trei cărţi de evitat pe viitor:
Orice e scris de Paulo Coelho sau Cristina Nemerovschi.

Leapșa se duce mai departe la Alexandra Ali, Denise Chris, Oana.



Tot de la Bia am mai primit leapșa Books for Summer, care presupune crearea unei liste de 30 de cărți de citit în vacanță. Cu programul încărcat pe care îl voi avea vara aceasta (Bac, admitere, pregătire pentru facultate) nu mă aștept să citesc prea mult, așa că din păcate lista mea e mult mai scurtă. Sper să o pot duce la îndeplinire, iar dacă aș reuși să citesc și ceva în plus ar fi minunat.

În limba română mi-am propus să citesc:
  • Domnișoara Christina de Mircea Eliade
  • Pe aripile vântului vol 2. de Margaret Mitchell
  • Hoții de frumusețe de Pascal Bruckner
  • Cireșarii de Constantin Chiriță (vol. 1, poate și 2)
  • Shirley de Charlotte Bronte (vol 1 și 2)

Cărți în engleză:
  • Touching the Surface de Kimberly Sabatini
  • The Host de Stephanie Meyer
  • Dreams of Love de Carla Golian
  • A Life Less Ordinary de Victoria Bernadine
  • The Perfume Garden de Kate Lord Brown
  • Tiger Lily de Jody Lynn Anderson

Posibile:
~Sub aceeași stea de John Green
~Ani de așteptare de Fumiko Enchi
~Eve vol. 1 &2 de Anna Carey
~Divergent de Veronica Roth
~Dragoste și prietenie de Jane Austen

Acestea fiind spuse, vă doresc tuturor să profitați din plin de această vară și să creați multe amintiri frumoase! Voi ce planuri aveți pentru vacanță?

*
*
*

Congratulations!
Click here to enter the giveaway Raflecopter.
Also, remember to check the other participating blogs
for more chances to win!

14 comentarii:

  1. Mă bucur că ai reuşit să-ţi faci timp, Ralu :D.
    Îţi recomand "Domnişoara Christina" de Eliade din toată inima. E genială cartea. Am citit-o prin clasa a7a şi mi-a plăcut enorm :). Mulţumită acestei lecturi Eliade a devenit unul din preferaţii mei.
    Mult succes în această perioadă!^^
    Un weekend splendid!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mlțumesc, Bia! >:D<
      Despre Eliade am păreri mixte; uneori stilul lui de a scrie mi se pare genial, alteori mă scoate din sărite. Dar am primit cadou Domnișoara Christina și mi-am zis că nu strică să o încerc, mai ales că am auzit că a fost și ecranizată de curând. ^^
      Vacanță plăcută îți doresc. :D

      Ștergere
  2. Frumoase carti. Sper sa ai timp sa le citesti pe toate. Vacanta placuta si mult noroc cu la Bac!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Da, stau foarte prost cu timpul. Mult succes și ție la examene! :)

      Ștergere
  3. Și eu mi-am propus să citesc Shirley vara asta. Îmi plac gusturile tale.
    Oricum, succes cu toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Anca! Îți doresc și ție lectură plăcută și mult succes la examene! Sunt sigură că vor fi o nimica toată pentru tine! :D
      PS: nu merge să-ți las comentariu pe blog.

      Ștergere
  4. Aaa, foarte tare ca iti faci lista de lecturi! Eu nu-mi permit, desi citesc...nu-mi permit sa sper la prea mult...abia astept sa termin cu Bacul, admiterea....desi nu ma omor cu invatatul ma oboseste psihic. Baftaaa Raluuu!!!! :) Lectura placuta si o vara racoroasa plina de impliniri iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu stau foarte prost cu lectura în această perioadă, nu reușesc să duc la capăt mai nimic din ce am început. Să sperăm că după admitere vom avea mai mult timp pentru noi, deși nu va fi nici aceea o vacanță în adevăratul sens al cuvântului. Mult succes în zilele viitoare! :*

      Ștergere
  5. Eu am un plan bine pus la punct pentru vacanta : sa ma relaxez, ca de cand cu Bacul, am senzatia ca sunt inchisa intr-un glob de cristal cu formule de matematica si cu restul. Succes la bac si la admitere!:)
    Nu stiu cartile enumerate de tine, dar poate le voi citi si eu candva:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult succes și ție! Și eu am probă la matematică, e cel mai negru coșmar al meu. :|

      Ștergere
  6. Cartile lui Eliade sunt foarte frumoase. Sper ca vei ajunge sa citesti The Host( chiar daca e groasa cartea) si Sub aceeasi stea(John Green este genial).Spor la citit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am început să citesc The Host acum ceva timp, dar e așa de lungă, nu se mai termină! :))
      Într-adevăr, am auzit numai lucruri bune despre Sub aceeași stea, sper să pun și eu mâna pe carte.
      Vacanță plăcută îți doresc! :)

      Ștergere
  7. Domnisoara Cristina este una dintre putinele carti scrise de Eliade care imi plac. Chiar o recomand! Si daca iti vei gasi timpul necesar, poti sa incerci sa citesti si Divergent :) Cred ca am exasperat o groaza de cunoscuti cu cartea asta :))
    Oricum, mult succes in continuare cu bacul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super! Abia aștept să scap de examene și să mă apuc de citit! Mulțumesc. :)

      Ștergere