13 mai 2013

Twin covers (3)

The Fallen Stars de Stephanie Keyes, The One for Me de Layla James, Darkness Awakened de Elle Chardou și All Over You de Emily Snow


Dacă protagoniştii vi se par cunoscuţi, sunt aceiaşi de pe coperta cărţii Easy, apărută la noi cu numele E ușor să te iubesc. Se pare că succesul cărții i-a adus în atenție și pe acești doi protagoniști, care apar pe copertele mai multor cărți în diverse ipostaze.  Deşi e cam încărcată, voi opta pentru prima copertă deoarece fonturile și efectele sunt foarte drăgălașe. Voi? ^_^

UPDATE 25.12.2015: Am mai adăugat acestei seri și cartea All Over You de Emily Snow, care îmi place datorită scrisului curat și elegant.

4 comentarii:

  1. Şi eu tot spre prima copertă optez ^^. Îmi place mai mult efectul mov din jur şi, consider că se potriveşte cu titlul/subiectul cărţii :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. A doua copertă nici nu zici că e copertă. Arată sincer oribil!!
    Da, am văzut protagoniștii ăștia peste tot în ultima vreme.

    RăspundețiȘtergere
  3. Prima copertă e superbă :o3.
    A doua,cum spunea şi Anca,nici nu zici că e copertă :)).
    Anyway,minunat aspectul blogului,Ralu!:o3 Şi eu tot încerc să-l schimb dar timpul nu-mi permite.Plus că nu găsesc ceva care să-mi placă cu adevărat :)).
    O săptămâna frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu mă pot hotărî! Nu găsesc niciun aspect care să mă reprezinte în totalitate. Mă rog, ar cam trebui să încep să învăț să mi-l fac singură. ^^

      Ștergere