31 mai 2013

Jocurile foamei, ebook gratuit pe Elefant.ro

Doar în perioada 31 mai- 2 iunie 2013 poți descărca gratuit de pe www.elefant.ro cartea Jocurile Foamei(primul volum al seriei omonime) în format digital. Singura cerință pentru a descărca acest ebook este să fiți abonați ai newsletter-ului lor. Click pe link-ul următor pentru instrucțiuni:


Cartea este disponibilă în format ePub și poate fi citită fie folosind un eReader, fie pe PC folosind aplicația Adobe Digital Editions 2.0  sau o extensie pentru browser.

Jocurile foamei de Suzanne CollinsAi putea supraviețui în sălbaticie, de unul singur, când toți cei din jur fac tot ce pot ca să nu apuci dimineața următoare?

Într-un viitor postapocaliptic, peste ruinele unui continent cunoscut odată ca America de Nord se întinde națiunea Panem. Ca simbol al puterii Capitoliului asupra celor douăsprezece districte conduse cu o mână de fier, în fiecare an este organizat un concurs sadic și sângeros – Jocurile Foamei. Douăzeci și patru de adolescenți sunt răpiți de lângă familiile lor și aruncați în lupta pe viață și pe moarte, televizată în direct și urmărită cu frenezie. Doar unul dintre ei se va întoarce acasă faimos, bogat și… viu. Cine va câștiga cursa nebună pentru supraviețuire?

Pur și simplu am citit fără să mă pot opri! [...] O lectură înrobitoare.“ – Stephen King

10 comentarii:

  1. Eu am citit-o, chiar mi-a placut enorm!
    Ai o nominalizare de la mine :D
    http://alexandraslibrary.blogspot.ro/2013/05/versatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere
  2. una din cele mai bune carti citite de mine in ultima vreme :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te cred! Sper să pun mâna pe ea curând, în format fizic. :*

      Ștergere
  3. am văzut filmul, cartea _______________

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am apucat să văd tot filmul, începutul m-a cam dezamăgit.
      Sunt curioasă cum ți s-a părut ție.

      Ștergere
  4. Am profitat si eu de ocazie si am descarcat-o in format pdf :D Desi nu cred ca voi avea rabdare sa o citesc pe laptop...poate candva imi iau e-book :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu citesc ebook-urile pe calculator în format mobi sau ePub, mi se pare ceva mai ușor decât cu PDF.

      Ștergere
  5. Eu nu am apucat să o descarc gratuit. Abia acum am văzut promoţia. Poate mi-o "împrumută" şi mie cineva.....

    Mailul meu e deschis non-stop :-) ovidius pe contul de la g.mail

    RăspundețiȘtergere