26 feb. 2017

Twin Covers (17)

Wounded de Jasinda Wilder si Pentimento de Cameron Jace

Nu mi se întâmplă des să citesc cărți dintr-o singură suflare, dar Pentimento de Cameron Jace e una din cărțile care m-a obligat să fac asta. Povestea asta pentru adolescenți m-a ținut captivă între paginile ei între 10 seara până aproape de dimineață și m-a lăsat cu multe întrebări.

Am decis să nu fac recenzie cărții deoarece povestea, deși captivantă, este una superficială despre care nu aș avea multe de zis. O recomand pentru momentele în care vreți să uitați complet de exterior sau pentru a ieși dintr-un reading slump. În schimb, mă bucur că am avut ocazia să o includ în această rubrică, mai ales că ambele coperte sunt destul de bine editate și... fierbinți.

Având în vedere acestea, coperta a doua a setului e fără îndoială preferata mea, dar nici prima nu e mai prejos. În timp ce cea dintâi pare potrivită unei povești SF, a doua mă trimite cu gândul la magie și la creaturi legendare precum vampiri sau vârcolaci, ceea ce nu e chiar în acord cu conținutul. Pe voi care vă atrage mai mult?

2 comentarii:

  1. Hm, a doua mi se pare mai drăguță, dar asta probabil pentru elementele de natură care se observă. Verdele se armonizează frumos cu restul culorilor. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, și în plus culorile calde te atrag mai mult către carte. :)
      Lecturi frumoase, Bianca, și mulțumesc pentru părere!

      Ștergere