15 aug. 2016

Twin Covers (16)

Amurg la Marea Neagră de Domnica Rădulescu și The Island de Jen Minkman

Hello, guys!

Pentru că tot suntem în plin sezon estival, v-am adus pentru rubrica Twin Covers două coperte tematice. Una românească, alta englezească, numai bune de luat pe plajă!

Ce părere aveți despre ele? Personal, o prefer pe a doua pentru culorile mai intense și divider-ul de sub titlu, dar e posibil ca prima să arate diferit în realitate.

Ce altceva mai citiți la plajă?

PS: Am adăugat o copertă nouă aici.

6 comentarii:

  1. Bună. Te-am nominalizat la Liebster Awards dacă vrei și ai timp să scrii un articol �� https://bookschangeyourlife.wordpress.com/2016/08/16/premiile-liebster/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună! Mulțumesc frumos! Într-adevăr stau mai prost cu timpul, dar sper să îl pot posta. O duminică faină! :)

      Ștergere
  2. Și eu o prefer pe a doua, datorită intensității culorilor. În cazul primei, cred că ar fi fost mai bine dacă nu s-ar fi folosit culoarea roșie, ci culori din gama oferită de imagine. Am o bănuială că ”Amurg la Marea Neagră” a fost publicată la Tritonic - am și eu o carte de la ei care are în colțul din dreapta aceeași etichetă roșie.

    RăspundețiȘtergere
  3. A doua este mai frumoasa, logic, cu toate ca imi place mai mult paginatia la cea romaneasca.
    Ai o leapsa de la mine http://intheheartofthewords.blogspot.ro/2016/08/leapsa-liebster-descopera-bloguri-noi.html ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, și mie îmi place mai mult a doua, din aceleași motive. Trebuie să te felicit de fiecare dată pentru această rubrică! (Încă nu-mi dau seama cum poți să găsești cărți cu aceeași copertă, dar mi se pare tare frumos) >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te-am nominalizat la un tag: http://thoughts-about-books.blogspot.ro/2016/08/the-book-blogger-memory-challenge-tag.html Sper să-l faci, pupiceei!

      Ștergere