29 dec. 2015

Twin Covers(10)


Îmi vine mai mare dragul să postez astăzi deoarece aceste trei imagini mi se par superbe! Se pare că romanul Sub luna de șofran(detalii aici) are două surate străine la fel de arătoase: Mr. Darcy's Absence de P.T. Ward, o continuare a clasicului Mândrie și Prejudecată, și Sophia de Paula Kremser, o carte romantică situată în Londra începutului de secol XIX. Este greu de ales între cele trei coperte, însă prima îmi face mai mult cu ochiul datorită fontului. Pe voi care vă încântă mai mult?

Update 6.02.2016: Am adăugat și Coperta cărții Poftă de ciocolată, apariție nouă la Editura Humanitas. :)

Update 25.06.2017: Mulțumită lui Robert de la Lectură și Ceai am adaugat și a cincea copertă, Scandal de Navessa Allen. Drept să vă spun, îmi place mult coperta asta, e elegantă și scoate cel mai bine în evidență penele de pe pălăria modelului. Mulțumesc încă o dată, Robert!

2 comentarii:

  1. Wow, ce frumoase par toate copertele!! Îmi este greu să aleg, dar cred că voi opta spre "Sub luna de șofran", deoarece mă duce cu gândul la cărțile autoarei Lisa See. ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mullțumesc, Simona. Ce-i drept, și mie îmi place faptul că în prima imagine fața protagonistei e mai deschisă, ceea ce o face să pară asiatică. :D

      Ștergere