11 oct. 2015

Câștigător concurs „Cel care mă așteaptă”


Bună, dragilor! E duminică și a sosit timpul să anunț câștigătorul(câștigătoarea) concursului aniversar. Yay! ^^

Rafflecopter a decis ca de data aceasta câștigătoarea să fie:

Lavinia Alexa

a Rafflecopter giveaway

Mai târziu în cursul zilei de azi voi contacta câștigătoarea pe email. Dacă se întâmplă să vadă postarea mai devreme, o rog să-mi dea un mail cu numele și adresa poștală de pe aceeași adresă de mail cu care s-a înscris.

Le mulțumesc celor care s-au înscris și/sau au răspândit vestea.

See you around! ^^

2 comentarii:

  1. Felicitari, Lavinia, si lectura placuta! :-D

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări câștigătoarei! :) Și eu am citit acest roman, mi s-a părut genial de bun. Recomand cu căldură!

    RăspundețiȘtergere