8 aug. 2015

Citește o grămadă | Read-A-Thon pe blogul Resfeber



Citește o grămadă | Read-A-Thon


Bună, dragilor! Ce mai faceți? Ce mai citiți în weekend?

Mă alătur și eu frumoasei inițiative a Sarei, aceea de a organiza un read-a-thon românesc, sau un citește-o-grămadă mai pe limba noastră. Scopul acestui read-a-thon este de a citi cât mai mult posibil într-un timp scurt, dar și de a descoperi genuri și autori noi.

Maratonul de lectură se va desfășura în perioada 10-16 august 2015. Sunteți și voi invitați să vă înscrieți oricând pe parcursul acestui sfârșit de săptămână(cu șansa de a câștiga Încleștarea regilor, al doilea volum din seria Cântec de gheață și foc) sau chiar și săptămâna viitoare în timpul maratonului. Mai multe detalii despre înscriere, aici:


Cât despre mine, mi-am ales deja cărțile care așteaptă să fie citite. Acestea sunt:

1. Hoții de frumusețe de Pascal Bruckner. Am citit păreri împărțite despre ea. Deși cartea e foaarte lăudată, unii zic că se putea mai bine. Subiectul este însă unul intrigant și sper să fie exploatat cum trebuie, dar, în orice caz, nu cred că timpul dedicat lecturii va fi timp pierdut. 

2. Cireșarii de Constantin Chiriță, volumul 1 (Cavalerii florii de cireș). Această carte stă de mult timp în biblioteca mea, la fel ca și următoarele 4 volume. Nu știu multe despre serie, dar am un presentiment bun în legătură cu ea, sunt sigură că e specială și că-mi va ajunge la suflet. 

3. O moarte care nu dovedește nimic, Ioana și Jocurile Daniei de Anton Holban. Acest volum conține 3 cărți într-una! De data asta nu știu chiar nimic despre respectivele cărți, dar, trăgând cu ochiul, intuiesc că e ceva de dragoste. :D

4. Cum să trăiești cu o soție necredincioasă de Alberto Moravia. Aceasta este o colecție de mai multe povestiri scurte și nuvele ale autorului, printre care și cea eponimă. Nu sunt o mare fană a acestui tip de scrieri, dar sper ca acest volum să nu mă dezamăgească. Recunosc că am ales cartea din biblioteca mamei mai mult datorită faptului că este scurtă, dar și tematica povestirilor pare pe placul meu, ele având în centru iubirea.

Pascal Bruckner, Anton Holban, Alberto Moravia, Constantin Chiriță

Mi-am ales intenționat cărți mai scurtuțe întrucât școala de șoferi îmi cam dă bătăi de cap în această perioadă, dar sper să le pot parcurge pe toate și poate un pic mai mult. Pe tot parcursul maratonului voi posta update-uri pe pagina de Facebook a blogului, îi veți găsi și pe ceilalți participanți cu tag-ul #citesteogramada.

Haideți și voi!

10 comentarii:

  1. Mersi că ai împărtășit informația și mă bucur că iei parte la maraton!
    Pascal Bruckner este un autor foarte bun, eu cred că o să-ți placă mult cartea lui, și zic asta fiind o persoană care a văzut doar o piesă după o carte de-a lui și a citit multe citate.
    Cireșarii este una din seriile mele preferate și probabil cartea românească preferată. Chiar este specială și chiar îți va ajunge la suflet, doamne, abia aștept să văd ce părere o să ai după ce citești primul volum!
    Și eu sunt exact în aceeași situație ca tine: școala de șoferi îmi dă bătăi de cap. Dar hey, să sperăm că vom reuși totuși să citim pe cât de mult posibil. Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nicio problemă, e plăcerea mea! Și eu abia aștept să înceapă maratonul și să-l citesc pe Constantin Chiriță.
      Baftă la condus!!! ^_^

      Ștergere
  2. Multă baftă, Ralu! Sper să citești tot ce ți-ai propus! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tin minte ca si eu am vrut sa cumpar Hotii de frumusete mai demult, dar am sfarsit prin a cumpara Luni de fiere. Mare greseala.

    Ella
    Naga Sanctuary

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru vizită, Ella! :)
      Îmi pare rău să aud că Luni de fiere te-a dezamăgit.

      Ștergere
  4. Sună foarte frumos, Ralu! Baftă! Și baftă și cu școala de șoferi. Să ne anunți când iei carnetul :-D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Bia! Am început școala fără așteptări, nu promit nimic. :))

      Ștergere
  5. Spor la citește-o-grămadă!!! >:D< Sper să poți termina de citit toate cărțile de pe lista ta! Și spor cu școala de șoferi! ^_^

    RăspundețiȘtergere