14 mar. 2013

Leapşa - Blogul blogurilor!

Blog your heart out
Salutare! Am observat că toată lumea face lepşe zilele astea, şi întâmplător am primit şi eu una.  ^^ Leapşa vine de la Teodora, căreia îi mulţumesc şi îi cer scuze pentru întârziere.


Reguli:
1. Trebuie să pui poza de mai sus pe blogul tău.
2. Trebuie să răspunzi sincer la întrebările puse de mine.
3. După ce ai completat această leapșă, trebuie să faci și tu una nouă pentru cei la care vrei – blogurile nominalizate de tine la Blog of the year 2012 -; leapșa trebuie să conțină 7 întrebări.
4. Leapșa trebuie să o dai mai departe la minim 5 bloggeri. 


Întrebările de la Teodora:
1. Dacă ai schimba ceva la tine, ce ar fi acel lucru şi de ce?
Îi invidiez pe oamenii care au un ţel precis, care ştiu ce vor de la viaţă. Eu, în schimb, sunt foarte împrăştiată, nu mă cunosc foarte bine, nu am planuri pe termen lung. Mi-ar plăcea să fiu mai perseverentă, mai încrezătoare şi mai autodidactă.

2. Ce preferi: cartea sau filmul? (Argument)
Ca să fiu sinceră, îmi plac ambele. Cărţile sunt mai de apreciat deoarece dezvoltă mai bine personajele şi te implică mai mult în acţiune, dar nici filmele nu sunt deloc de neglijat, ci impresionează prin efecte, coloana sonoră şamd. Dacă la o carte lucrează un singur autor, pentru un film situaţia se schimbă - sunt sute de oameni implicaţi.

3. La prima întâlnire ţi se pare potrivit ca el să aducă un trandafir sau e prea direct?
Mi s-ar părea foarte frumos. De fapt, cred că ar fi şi nepoliticos să vină la prima întâlnire fără o floare.

4. Cât de des intri pe blog pentru a posta şi de ce postezi de fapt?
În general intru pe blog de mai multe ori pe zi, dar postez doar de 2-3 ori pe săptămână. Nici eu nu ştiu de ce postez de fapt. Probabil din acelaşi motiv pentru care intrăm pe reţelele de socializare pentru a adăuga necunoscuţi în listă. O latură ascunsă a mea are nevoie să interacţioneze cu alţii, iar comunicarea la distanţă are mai puţine implicaţii decât comunicarea cu oameni apropiaţi.

5. Dacă ai putea să alegi o putere supranaturală, ce ai alege şi de ce?
Mi-ar plăcea să pot citi şi controla minţile oamenilor. Asta m-ar salva din tot felul de situaţii. ^^

6. Care este mâncarea preferată? Ştii să o găteşti?
Cartofi prăjiţi cu ochiuri. Sunt foarte uşor de gătit. :)

7. Care este cea mai frumoasă amintire pe care o ai de la mare?
Cea mai frumoasă amintire o am de la ziua mea. Diriginta mea şi celelalte fete din tabără, deşi pe majoritatea nici nu le cunoşteam foarte bine, au pus bani şi mi-au făcut un cadou foarte frumos. Şi tot din perioada aceea, am o amintire de la un concurs de castele de nisip. ^^

Update:
Am mai primit această leapşă şi de la Bia. Mulţumesc frumos! ^^

1. Ce carte a avut cel mai neaşteptat final?
Nu îmi vin în minte prea multe finaluri de cărţi, dar ştiu că Măştile de Fumiko Enchi a avut un deznodământ pe care nu l-aş fi putut intui.

2. Care este locaţia visurilor tale (Paris,Londra etc.. ) ?
Locaţia visurilor mele ar fi Hawaii sau orice insulă exotică, departe de tot ce înseamnă stres şi aglomeraţie.

3. Care este filmul/serialul tău preferat?
Filmul meu preferat e Kate şi Leopold, o comedie romantică adorabilă. Iar la seriale nu mă pot hotărî între Doctor Who şi Doctor House. 

4. Ce apreciezi cel mai mult la o persoană?
Sinceritatea, loialitatea, altruismul.

5. Care a fost cartea care te-a surprins (în sens bun), impresionat cel mai mult?
Au fost multe cărţi de acest gen, dar voi alege "20 de ani în Siberia" a Aniţei Nandriş-Cudla. Aniţa, o ţărancă din Bucovina de Nord(astăzi Ucraina), a supravieţuit deportării comuniste într-un ţinut ostil, iar la întoarcerea acasă şi-a scris memoriile. Ceea ce m-a impresionat la această carte e că, în ciuda faptului că autoarea făcuse doar trei clase primare, aceasta posedă o extraordinară putere a cuvântului. Povestirea curge foarte uşor, imaginile descrise sunt vii, iar sentimentele ei chiar te acaparează. Mulţi intelectuali nu beneficiază de acest talent.

6. Care sunt dulciurile tale preferate? :)
Cred că baklavaua îmi place cel mai mult, întotdeauna mă topesc după ea. În rest, orice conţine ciocolată.

7. Ce părere ai despre legume?
Hmm, aceeaşi părere pe care o am despre majoritatea alimentelor. Îmi e aproape indiferent dacă mănânc o salată sau o bucată de friptură. Nu sunt genul care îşi numără caloriile, dar sunt conştientă că legumele sunt indispensabile pentru noi. Uneori pot părea fade, mai ales la cum sunt cele de la magazin, îndopate cu chimicale, dar pot de asemenea căpăta un gust uimitor în funcţie de reţeta folosită.

Şi... gata!
Sper că nu v-aţi plictisit citind despre mine, acum urmează partea interesantă.
Pentru a da leapşa mai departe, le nominalizez (în ordine alfabetică) pe Bia Bianca, Bia I., BuburuzaBia, HogofSimona Husaru, şi pe oricine vede această postare şi i se pare interesantă. Mai am încă o leapşă pe care o păstrez pentru week-end şi atunci voi nominaliza mai multe persoane.

Întrebările din partea mea:
1. Care a fost prima carte pe care ai citit-o?
2. De ce e blogul tău important pentru tine?
3. Ce carte te-a făcut cel mai mult să zâmbeşti? :)
4. În ce lume fictivă ai vrea să evadezi? (ex: Narnia, Hogwarts, Neverland... )
5. Ce e mai plăcut de savurat în timpul lecturii? Ceaiul sau cafeaua?
6. Obişnuieşti să citeşti la şcoală/facultate/serviciu?
7. Cu ce personaj literar crezi că te asemeni?

Spor la postat!


4 comentarii:

  1. Hihi,mulţumesc pentru leapşă,Ralu! :)O voi completa cel târziu weekend-ul acesta.Desigur că te voi anunţa :D .
    Răspunsurile tale sunt absolut adorabile.Nici nu mă aşteptam să fie altfel :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai o nominalizare de la mine : http://cioburi-de-vise.blogspot.ro/2013/03/leapsa-1.html .
    Te-am nominalizat pentru că te admir și citesc cu drag postările, nu vreau să îți ocup timpul cu întrebările și etc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult! Coincidenţa face că am mai primit această leapşă, voiam să o postez mâine şi să te nominalizez şi eu pe tine. Sper că nu te deranjează să o faci de două ori. :D

      Ștergere