26 dec. 2012

Crăciunul nostalgicilor

Sărbători fericite! Nu știu alții cum sunt, dar pe mine Crăciunul mă duce automat cu gândul la copilărie și în special la desene animate. Crăciunul nu mai e Crăciun dacă nu îți propui să savurezi ceva tematic, fie un film, fie o carte, fie o animație.

Iată episoadele de sărbători ce mi-au rămas în minte. În mod ironic, episoadele de Crăciun nu se difuzau niciodată de Crăciun. :)) Totuși, astăzi sunt foarte potrivite pentru a reda atmosfera sărbătorilor de demult.

Vouă ce filme sau cărți de Crăciun vă aduc aminte de copilărie?











19 comentarii:

  1. Cata dreptate ai! Desenele acestea vor ramane tot timpul intiparite in mintea mea. Eu inca sper ca se vor mai difuza, dar am impresia ca degeaba. Pacat, copiii din ziua de azi nu vor sti ce inseamna adevaratele desene animate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma indoiesc ca se vor mai difuza, pentru ca producatorii actuali de desene animate trebuie sa traiasca si ei din ceva. Dar e pacat ca se intrec in a realiza desene cat mai zgomotoase si violente, care sa atraga atentia. Sunt si exceptii, dar mai putine.

      Eu i-am pus surorii mele pe pc Witch, Peter Pan si Familia Tofu si ii plac foarte mult, in fiecare zi ma streseaza cu ele. Copiii din ziua de azi nu sunt toti innebuniti dupa prostiile difuzate la tv, dar nu prea au de ales ce sa vizioneze.

      Ștergere
  2. Mulţumim că le-ai postat aici, chiar voiam să mă uit la ele azi :* Din Copiii de la 402 încă mai ţin minte episodul ăla, era favoritul meu :)) "Dar înainte să le dăm cadourile să scoatem bateriile, că pot să-şi cumpere şi singuri" :)) Cât de rău îmi pare că nu se mai dau la TV. Copilăria fără Viaţa cu Louie nu mai e copilărie ca lumea :C

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca bine zici! Glumele din aceste desene continua sa ma faca sa rad cu lacrimi, desi cred ca sunt in jur de 10 ani de cand le-am auzit prima data. Chiar am avut o copilarie "ca lumea", mai faina, zic eu, decat a generatiei actuale. :)

      Ștergere
  3. Sunt superbe desenele acestea, in lista as mai adauga si "Holly Hobbi-Dorinte de Craciun" :) e un desen mai nou ce ruleaza pe Minimax :D
    Ma intreb, oare, daca am fi vazut desenele astea cand eram mici in limba originala, engleza, pe atunci ar mai fi avut acelasi farmec? Pentru mine nu, n-as fi inteles poantele. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru recomandare! Mi se pare cunoscuta fetita, cred ca am mai prins franturi din desen pe Minimax. O sa ma uit sigur azi cu sora mea. :)

      Banuiesc ca n-ar fi avut acelasi farmec, poantele lui Andy sunt cele care dau savoare desenului! :))

      Ștergere
    2. Daca sora ta e mai mica sigur o sa-i placa Holly Hobbie :) iar daca e mai mare iti va placea tie oricum. :D

      Ștergere
    3. E mai mica, dar uneori am senzatia ca eu apreciez desenele mai mult decat ea. :))

      Ștergere
  4. Foarte multe desene imi aduc aminte de copilarie :D Carti de Craciun/filme de Craciun care imi amintesc de copilarie... hmmm :D Cred ca Singur Acasa :))
    Foarte frumoasa selectia. Stiu ce fac maine cand am timp.. >:) Tom si Jerry de Craciun <3 si Louie... desene cu Louie sunt geniale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ca sunt ultima care n-a vazut inca Singur acasa, dar o sa-mi fac timp zilele astea sa-l urmaresc. Multumesc pentru recomandare. :D

      Ștergere
    2. O sa ai ce viziona.. :D Te anunt ca a aparut si Singur Acasa 5 :)).. Il voi cauta/vedea si eu in curand (sper!). Pentru nimic >:D<

      Ștergere
    3. PS: Ai primit o leapşă de la mine dacă doreşti să o faci >:D< : http://secretelecartilor.blogspot.ro/2012/12/liebster-award.html

      Ștergere
  5. Ceee drăguţ!:* Îmi place şi bloguşorul tăuu,e un mic colţ de Rai!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, stop it, you! :>
      Ei bine, să știi că mă faci să mă simt foarte măgulită, dar îți mulțumesc pentru vizită și te mai aștept pe aici. :D

      Ștergere
  6. Si pentru ca tot am facut spam la aceasta postare iti las si o nominalizare tot aici: http://secretelecartilor.blogspot.ro/2012/12/blog-of-year-2012.html
    :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, nici nu știu când o să le postez pe amândouă, dar îți mulțumesc pentru gestul frumos de a mă nominaliza. >:D<

      Ștergere
    2. Pentru nimic, Ralu! <3 Nicio grabă; postezi când ai timp sau chef, dacă doreşti :D

      Ștergere
  7. Viata cu Louie si Tom&Jerry sunt desenele copilariei mele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu mi-aș putea imagina copilăria fără aceste două desene. :)

      Ștergere